Hallen är öppen för alla med väggkort och de som vill betala en prova på-engångsavgift (100 kr) vardagar mellan 8:00 och 17:00. För att få tillgång till hallen efter 17:00 på vardagar och helger krävs väggkort. Hallen är stängd under barnklättringen. Se Kalender - när är hallen ledig? »

Medlemsavgift

Medlemsavgiften är 150 kr och betalas årsvis.

Väggkort

För att köpa väggkort krävs medlemskap i KFUM Umeå. Väggkort ger tillgång till hallen mellan 07.00-21.00 alla dagar utom då hallen är bokad för barnklättring.  Medlemskap i Svenska klätterförbundet ingår gratis vid köp av väggkort men klätterförbundets försäkring och medlemstidning ingår ej. För att köpa väggkort ska du vara över 15 år, annars gäller i målsmans sällskap.

Aktuella priser för klättring
12 månader – 1200 kr

6 månader – 700 kr

3 månader – 400 kr

Köp väggkort

Prova på - engångsavgift

Engångsavgift för att klättra är 100 kr och betalas kontant på plats eller genom att swisha 123 173 27 00!

Barn och ungdomsgrupper

Kostnaden är 700 kr/termin (plus medlemsavgift) ca 10 gånger. Anmälan till grupperna sker i augusti och december. Om du avanmäler senare än en vecka efter terminsstart, betalar du full kursavgift.  Mer information om grupper, tider, m.m. kan du hitta i menyn till vänster under Boka barnklättring eller maila till  barnklattring@kfum.nu

Hyra av klätterskor

Vi har klätterskor  i storlekarna 36 – 47  till uthyrning för 20 kr/tillfälle (kontantbetalning/Swish)  OBS! Skor kan endast hyras när någon personal finns i hallen.